Saturday, October 25, 2008

Πάτρα μια Πόλη:

- που περιβάλλεται από ελιές, αμπέλια, λαχανόκηπους, δάση, το Παναχαικό Όρος και θάλασσα.

- που έχει «γυρίσει» την πλάτη στο Βουνό και στη θάλασσα.

- που κάποιοι αχαρακτήριστοι κατέστρεψαν τον Κήπο του Πρακτικού Γεωργικού Σχολείου με την ανοχή της τοπικής οικ. κίνησης , 55 στρμ που βρισκόταν σε μια ιδιαίτερα επιβαρημένη οικοδομικά και κυκλοφορικά περιοχή, για να κατασκευάσουν ένα αμφιλεγόμενο αρχαιολογικό μουσείου.

- που το καρναβάλι θεωρείται πολιτιστικό γεγονός!!! και οι διοργανωτές αδυνατούν να περιορίσουν το αλκοόλ, να μετατρέψουν τα μπουλούκια σε χορευτικά groups και να σταματίσουν την εκμετάλλευση των νέων παιδιών και των επισκεπτών.

- που η παραλιακή ζώνη έχει συντελεστεί δόμησης και υποψήφιος δήμαρχος που είχε εξαγγείλει την κατασκευή κτιρίου 4000 τετ. μέτρων έλαβε ποσοστό 19%!.

- που χιλιάδες μετανάστες κυκλοφορούν στην Πόλη ρακένδυτοι και νηστικοί και που διαμένουν σε πρόχειρο καταυλισμό με καλύβες από πλαστικό και χαρτόκουτα και που κανένας δεν ενδιαφέρεται γι αυτούς.

- που είναι βρώμικη παρά τα ακριβά ανταποδοτικά? τέλη.

- που είναι από τις πιο επιβαρυμένες Ελληνικές πόλεις με σωματιδιακούς ρύπους και με αυξημένες συγκεντρώσεις μολύβδου στο αίμα των κατοίκων.

- που το τελευταίο μεγάλο έργο που έγινε στην Πόλη είναι η κατασκευή ορισμένων πεζοδρομίων.

- που το ένα από το δύο μεγάλα νοσοκομεία αδυνατεί να προσφέρει υπηρεσίες και κανένας δεν ακούει τις διαμαρτυρίες των εργαζομένων.

- που ο υγροβιότοπος Ελος της Αγυιάς, 155 στρμ. στο δομικό ιστό της Πολης, κινδυνεύει να χάσει το δημόσιο χαρακτήρα του και να καταστραφεί – «αξιοποιηθεί» με νεροτσουλήθρες.

- που μέρα με τη μέρα αποδεσμεύονται εκτάσεις που προοριζόντουσαν για πλατείες και ελεύθερους χώρους και που κτίζονται δημόσιες εκτάσεις που δεν απαιτούν αποζημιώσεις.

- που έχει έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα γιατί οι έμποροι απαιτούν να επιτρέπεται στάση και στάθμευση στις κεντρικές οδούς.

- που ορισμένα φανάρια ρύθμισης της κυκλοφορίας δεν λειτουργούν εδώ και 10 ημέρες γιατί δεν έχει ανανεωθεί ακόμη η σύμβαση με την εταιρία που τα ρυθμίζει και τα επισκευάζει.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home