Tuesday, December 28, 2010

ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΔΩΡΑ: ΔΕΣΜΩΤΕΣ ΟΝΕΙΡΩΝ, JON KOFA, ΓΙΆΝΝΗ ΚΟΦΑ

Μια ιστορία πλημμυρισμένη από ανθρώπινα πάθη... Αγάπη, προδοσία, πολιτικές και θρησκευτικές δολοπλοκίες. Ένα μυθιστόρημα που αιχμαλωτίζει τον αναγνώστη προκαλώντας αισθήσεις και πνεύμα πέρα από συμβάσεις. Ένα ταξίδι ελεύθερης πτώσης και γοητευτικής ανάτασης προσωπικών δοκιμασιών και θριάμβων ενός πληθυσμού που αναδύεται υποταγμένος και στερημένος μέσα από τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο και τον Εμφύλιο.

Το βιβλίο αποκαλύπτει την ψυχή ενός έθνους που αναζητά την ταυτότητά του, ενός λαού που πασχίζει να ξαναχτίσει τη ζωή του πάνω στις ρίζες της δόξας του αρχαίου του πολιτισμού. Μέσα από την εξερεύνηση των περίπλοκων ανθρώπινων σχέσεων όπως διαπλάθονται από την Εκκλησία και το κράτος, το μυθιστόρημα πραγματεύεται ένα κεντρικό θέμα: η ζωή είναι μια αλυσίδα ψευδαισθήσεων.

Πασχίζοντας να βρουν το νόημα της ύπαρξής τους μέσα στον παραλογισμό της ζωής μετά την καταστροφή του δυτικού πολιτισμού στους δύο Παγκοσμίους πολέμους, οι ήρωες του μυθιστορήματος παλεύουν να ισορροπήσουν ανάμεσα στη δόξα και το μεγαλείο μιας παγανιστικής κληρονομιάς και στο χριστιανικό παρόν τους όπως διαμορφώνεται από κοσμικά γεγονότα στην Ελλάδα και στη Δύση.

ΔΕΣΜΩΤΕΣ ΟΝΕΙΡΩΝ
JON KOFAS - ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΦΑΣ
ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
Περισσότερα εδώ:
http://www.marinisbooks.gr/title89.htm

"...¨Εκλεψα, πόνεσα, ξέπλυνα την ψυχή μου.βρήκα κοματια του εαυτού μου σε καθέναν απο τους ήρωες ξεχωριστά και σε όλους μαζί .

Είναι η πατράδα της ψυχής μου ο ανεκπλήρωτος έρωτας που φεύγω μακριά του κι όλο γυρίζω το κεφά;λι μου να τον γυρέψβω. Αυτή που με έκανε μάνα του εαυτού μου και τν παιδιών που έκρυψα στον κόρφο μου γιά να τα προστατέψω. Κάθε λέξη μιά ανάσα, κ΄΄αθε τελεία μιά αρχή.

Ποιός άραγε μπορεί να νιώσει τη χαρά σαν δεν ανοίξει δρόμο ο πόνος, ¨Ελληνες πρπικισμενοι να γεννούν από τα σπλάχνα τους θεούσ δεσμώτες, δαίμονες απελευθερωτές.
Ράνια Κοκκίνου
μεταφράστρια

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home